სკუტერების ისტორია მეოცე საუკუნის 10-იანი წლებიდან იწყება. ამ პერიოდიდან ევროპის დიდ ქალაქებში ბევრმა ადამიანმა დაიწყო სკუტერებით გადაადგილება. ვებ გვერდმა - Mashable.com ამ თემის შესახებ უნიკალური ფოტომასალით დასურათებული სტატია გამოაქვეყნა.
განსაკუთრებით საინტერესო, 20-იან წლებში ლონდონის ქუჩებში სკუტერით მოსიარულე ლედი ნორმანის ამბავია. ინგლისელ სოციალისტსა და აქტივისტსს, ლედი ნორმანს, მეუღლემ დაბადების დღეზე სკუტერი აჩუქა. ლედი ნორმანი, დედის მსგავსად ქალთა ბურჟუაზიული მოძრაობის - სუფრაჟისტების წევრი იყო. ქალთა მოძრაობამ ჯერ კიდევ მე-19 საუკუნეში დაიწყო ბრძოლა საარჩევნო ხმის უფლების მისაღებად. მალევე სუფრაჟისტებმა საკუთარი კომპეტენტურობა დაამტკიცეს და პირველი მსოფლიო ომის შემდეგ, ბრიტანეთმა ქალებს საარჩევნო ხმის უფლება მიანიჭა.
ინგლისელმა ქალებმა მუშაობა უკვე ოფიციალურ სამსახურებში დაიწყეს და სწორედ ლონდონის ცენტრში მდებარე ერთ-ერთ ოფისში მისასვლელად, ლედი ნორმანი საკუთარ სკუტერს იყენებდა. სკუტერს, რომელსაც - Autoped-ს ეძახდნენ, ერთ-ერთი პირველი მოტორიზებული ვარიანტი იყო. ბავშვების სკუტერების მსგავსად, მას არ ჰქონდა სავარძელი.
Krupps-ის მიერ წარმოებული სკუტერები, 20-იან წლებში, ტრანსპორტირების ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფ საშუალებას წარმოადგენდა.
მალევე ბრიტანეთში სკუტრებისა და მოტოციკლების სხვა მწარმოებლებიც გამოჩდნენ. კომპანია ABC motorcycles-ის სკუტერი - Skootamota-ს მაქსიმალური სიჩქარე - 24 კმ/ს-ს შეადგენდა. 1919 წლისთვის კი Reynolds Runabout-ის სკუტერს უკვე დასაჯდომიც ჰქონდა.
უნდა ითქვას, რომ სკუტერების ადრეული ვარიანტები, ტარებისას არაკომფორტული იყო, თუმცა დროთა განმავლობაში, საერთო მექანიზი დაიხვეწა. მეორე მსოფლიო ომამდე, სკუტერებს დაემატა სანათები, მუხრუჭები, გადაცემათა კოლოფი, ფეხის ფარები და ა.შ. სკუტერების აქტიური ეპოქა მეორე მსოფლიო ომის შემდეგ დაიწყო და დღემდე გრძელდება.
ვინტაჟურ სკუტერებს ევროპის მუზეუმებში იპოვით, თანამედროვეს შეძენა კი Onoff.ge-ზე შეგიძლიათ.