გაასუფთავე
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვირ

დაკეტილია

596 66 84 84
  • info@philips.ge
  • ა. ბელიაშვილის #145, მე-5 სართული

შპს გინზა

საიდენთიფიკაციო ნომერი: 405273804

რეგისტრაციის თარიღი: 31.05.2018

რეგისტრანტი ორგანო: სსიპ საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო

     კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება შპს გინზა-ში. ჩვენ გთავაზობთ Philips-ის უმაღლესი ხარისხის პროდუქციას. ჩვენ გვჯერა მომგებიანი გარიგებებისა და საუკეთესო სერვისის, ამიტომაც ვიღწვით რომ მოგაწოდოთ ორივე კომპონენტი.
     გინზა-ში გვჯერა რომ შოპინგი ეს აუცილებლობაა და არა ფუფუნება. ამიტომაც ვცდილობთ, რომ მოგაწოდოთ საუკეთესო პროდუქტი ხელმისაწვდომ ფასად. ჩვენი პროდუქცია ხელმისაწვდომია საქართველოს მასშტაბით. ჩვენთვის პრიორიტეტულია თქვენი, ანუ ჩვენი მომხმარებლის ინტერესი.

დაბრუნების პოლიტიკა

     მაღაზია Philips.ge (შპს გინზა ს/კ 405273804) მომხმარებელს სთავაზობს პროდუქტის დაბრუნების შემდეგ პირობებს: პროდუქტის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, გთხოვთ დაუკავშირდეთ მაღაზიას და მიაწოდოთ ინფორმაცია პროდუქტის   მახასიათებლების თაობაზე, აგრეთვე შეკვეთის უნიკალური კოდი.
- პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია განხორციელდეს, ნივთის შეძენის დღეს გაუხსნელ მდგომარეობაში.
პროდუქტის დაბრუნება, არ ხორციელდება იმ შემთხვევაში:

  • პროდუქტის შეფუთვა გახსნილია;
  • პროუდუქტი დაზიანებულია შემძენის მიერ;
  • დაკარგულია ან და დაზიანებულია პროდუქტის თანმხლები დოკუმენტები, ან დოკუმენტებს აღენიშნება რაიმე ცვლილება;
  • დაკარგულია ან და დაზიანებულია აქსესუარები;

- პროდუქტის დაბრუნების შედეგად თანხის ანაზღაურება შესაძლებელია მხოლოდ იმ ანგარიშზე, რომლის საშუალებითაც განხორციელდა გადახდა. ნაღდი ანგარიშსწორების შემთხვევაში თანხის ანაზღაურება უნდა განხორციელდეს მომხმარებლის მიერ მითითებულ ანგარიშზე.
პროდუქტის შეცვლის, ან შეკეთების სურვილის შემთხვევაში, გთხოვთ იხილოთ საგარანტიო პირობები;

საგარანტიო პირობები

     ჩვენთან შეძენილ ელექტრონულ მოწყობილობებზე ვრცელდება მწარმოებლის გარანტია 2 წელი. საგარანტიო მომსახურებას ახორციელებენ მწარმოებლის მიერ შერჩეული ავტორიზებული სერვის ცენტრები. 
     საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს, გაყიდვის შემდგომ მოწყობილობის დაზიანების შემთხვევაში მის უფასო შეკეთებას, რაც მოიცავს შეკეთებისა და სათადარიგო ნაწილების ღირებულებას. 
     საგარანტიო მომსახურების განსახორციელებლად აუცილებელია დაცული იქნას მწარმოებლის მიერ შემუშავებული ექსპლუატაციის წესები, თანდართული ინსტრუქციის შესაბამისად. 

2

შეფასება 2 შეფასებიდან

შეფასებები

2

შეფასება

სორტირება: