ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვირ

დაკეტილია

დღეს მაღაზია მუშაობს 10:00 - დან 18:30 -მდე
591967603

შპს სმარტ მენეჯმენტი

საიდენთიფიკაციო ნომერი: 402018277

რეგისტრაციის თარიღი: 21.07.2015

რეგისტრანტი ორგანო: სსიპ საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო

ოზონი წარმოადგენს მობილური ტელეფონების მაღაზიას, ოზონი ორიენტირებულია მომხმარებელს სმარტფონები შესთავაზოს ბაზარზე ყველაზე კონკურენტულ ფასად.

დაბრუნების პოლიტიკა

     "ოზონი" მომხმარებელს სთავაზობს პროდუქტის დაბრუნების შემდეგ პირობებს:
პროდუქტის დაბრუნების სურვილის შემთხვევაში, გთხოვთ დაუკავშირდეთ ეფლ სითის და მიაწოდოთ ინფორმაცია პროდუქტის მახასიათებლების თაობაზე, აგრეთვე შეკვეთის უნიკალური კოდი.
- პროდუქტის დაბრუნება შესაძლებელია განხორციელდეს, ნივთის შეძენის დღეს გაუხსნელ მდგომარეობაში.
 პროდუქტის დაბრუნება, არ ხორციელდება იმ შემთხვევაში:
        პროდუქტის შეფუთვა გახსნილია;
        პროუდუქტი დაზიანებულია შემძენის მიერ;
        დაკარგულია ან და დაზიანებულია პროდუქტის თანმხლები დოკუმენტები, ან დოკუმენტებს აღენიშნება რაიმე ცვლილება;
        დაკარგულია ან და დაზიანებულია აქსესუარები;
- პროდუქტის დაბრუნების შედეგად თანხის ანაზღაურება შესაძლებელია მხოლოდ იმ ანგარიშზე, რომლის საშუალებითაც განხორციელდა გადახდა. ნაღდი ანგარიშსწორების შემთხვევაში თანხის ანაზღაურება უნდა განხორციელდეს მომხმარებლის მიერ მითითებულ ანგარიშზე.

პროდუქტის შეცვლის, ან შეკეთების სურვილის შემთხვევაში, გთხოვთ იხილოთ საგარანტიო პირობები;

საგარანტიო პირობები

     გაყიდვის შემდეგ დაზიანებული ნივთის შეკეთებას ქვემოთ მოცემული პირობების მიხედვით; საგარანტიო პერიოდში მოწყობილობის უფასო და აუცილებელ შეკეთებას, რაც მოიცავს პროგრამულ მომსახურებას, შეკეთებას და სათადარიგო ნაწილს. სარემონტო ვადას კომპანიის მიერ დადგენილი წესების თანახმად, რომელიც განისაზღვრება შესაკეთებელი ნივთის სერვისცენტრში წარდგენიდან 30 (ოცდაათი) სამუშაო დღით.

წუნდებული პროდუქციის ახლით ჩანაცვლება ხდება, თუ:

     ნივთს გახსნისთანავე (ყიდვის მომენტში) დაუფიქსირდა ვიზუალური დეფექტი. (აუცილებელია ნივთის ვიზუალური დათვალიერება ყიდვის მომენტში კომპანიის წარმომადგენლის თანდასწრებით, ვინაიდან მომავალში ვიზუალური დეფექტის გამო მოწყობილობა აღარ შეიცვლება);
ნივთს შეძენიდან 7 (შვიდი) დღის ვადაში აღმოაჩნდა ქარხნული დეფექტი (აქ არ იგულისხმება ვიზუალური დაზიანება და პროგრამული ხარვეზი), სერვისცენტრი გასცემს წუნდებული მოწყობილობის შეცვლის აქტს. იმ შემთხვევაში თუ პროდუქტის პირვანდელი სახე დაზიანებების გარეშეა შენარჩუნებული და აღნიშნულ ვადაში სმარტფონი წარმოდგენილია სრული კომპლექტაციითა და დაუზიანებელი ყუთით;
ნივთი ვერ შეკეთდა სერვისცენტრში ჩაბარებიდან 30 (ოცდაათი ) სამუშაო დღის განმავლობაში; ნივთი შეიცვლება სერვისცენტრის მიერ გაცემული შესაბამისი ტექნიკური დასკვნის საფუძველზე იდენტური ან მსგავსი მახასიათებლების მქონე ნივთით, ხოლო თუ ასეთი ნივთის შეთავაზა შეუძლებელია, კლიენტს უბრუნდება თანხა, იდენტური ან მსგავსი მონაცემების მქონე მოწყობილობის საბაზრო ფასის ოდენობით დაბრუნების მომენტისათვის.

საგარანტიო მომსახურება არ ხორციელდება/უქმდება, თუ:

გასულია საგარანტიო ვადა;
საგარანტიო ტალონი არ არის წარმოდგენილი/დაკარგულია;
საგარანტიო ტალონში მონაცემები წაშლილია, შეცვლილია ან გადაკეთებულია;
საგარანტიო ტალონში ან ნივთის კორპუსზე არ იკითხება ან ამძვრალია სერიული ნომერი/იმეი კოდი;
ნივთის ყუთი დაკარგულია ან დაზიანებულია;
მოწყობილობას აღენიშნება ვიზუალური ან მექანიკური დეფექტი/დაზიანება;
დაზიანებულია ან ამძვრალია პლომბი ან ლუქი;
მოწყობილობა გამოიყენებოდა მისი დანიშნულებისთვის შეუსაბამო მიზნით;
დაზიანება სამონტაჟო სამუშაოების არაკვალიფიციურად შესრულებამ გამოიწვია;
მოწყობილობა დააზიანა მომხმარებელმა ტრანსპორტირებისას;
მოწყობილობა დაზიანდა მის გვერდით განთავსებული სხვა მოწყობილობის გამო;
მოწყობილობა დაშლილია (გახსნილია) თვითნებური შეკეთების ან რაიმე სხვა მიზნით;
დაზიანება კომპიუტერულმა ვირუსმა ან შეუსაბამო ფაილებმა გამოიწვია;
დაზიანება მექანიზმში უცხო სხეულის ან სითხის შეღწევამ განაპირობა;
დაზიანება ელ.ქსელის გაუმართაობის (ძაბვის ცვალებადობა), მექანიზმის დანესტიანების, კოროზიის, მაღალი ან დაბალი ტემპერატურის ზემოქმედების, ექსპლუატაციისა და შენახვის წესების ან პირობების დარღვევის, არაკომპეტენტური პირების მიერ ჩატარებული არაკვალიფიციური სარემონტო/სამონტაჟო სამუშაოების შედეგია;

 

3

შეფასება 3 შეფასებიდან

შეფასებები

3

შეფასება

სორტირება: