გაასუფთავე
(3 შეფასება)
ორშ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვირ

დაკეტილია

დღეს მაღაზია მუშაობს 10:00 - დან 22:00 -მდე
322 23 53 23

შპს ეიესბისი

საიდენთიფიკაციო ნომერი: 402083311

რეგისტრაციის თარიღი: 17.04.2018

რეგისტრანტი ორგანო: სსიპ საჯარო რეესტრის ეროვნული სააგენტო

iSpace (აისფეისი) – Apple-ის ოფიციალური პარტნიორი საქართველოში, სტატუსით  Apple Premium Reseller-

პრემიუმ რესელერის სტატუსი ენიჭებათ მხოლოდ პროფესიონალებს თავიანთ საქმეში.

ჩვენს მაღაზიაში თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ როგორც iPhone, Macbook, iPad და iMac, ასევე სხვა Apple-ის ტექნიკა და სერვისი სხვადასხვა პაკეტები. iSpace-ში დაგხვდებათ Apple-ის გარემო, სადაც ოფიციალურად დატრენინგებული ექსპერტები დაგეხმარებიან პდოდუქტის შერჩევაში, გასწავლიან მათ გამოყენებას და მოგცემენ სასარგებლო რჩევებს. 

ჩვენი კონსულტანტები კვალიფიცირდებიან როგორც Apple-ის ექსპერტები. ხოლო ხარისხიანი, კომფორტული და მარტივად გამოსაყენებელი Apple-ის ტექნიკა, სიამოვნებას ანიჭებს მომხმარებელს და პრაქტიკულად არ საჭიროებს ტექნიკურ დახმარებას.

 

 

საგარანტიო პირობები

Apple-ის ოფიციალურ პროდუქციას გარანტია აქვს 1 წელი. თუ შეძენილ პროდუქტს შეძენიდან ერთი წლის განმავლობაში აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი, მყიდველმა ნივთი და გამყიდველ კომპანიის მიერ გაცემული საგარანტიო ტალონი, ბეჭდით დამოწმებული, უნდა წარადგინოს შესაბამის სერვის ცენტრში.

ქარხნული წუნის დადასტურების შემთხვევაში პროდუქციაზე მოქმედებს როგორც შეკეთებითი, ასევე, შეცვლითი გარანტია 14 სამუშაო დღის განმავლობაში. ახლით შეცვლა ვრცელდება Beats-ის ყველა მოდელზე. MacBook-ის და iMac-ის შემთხვევაში, ვრცელდება შეკეთებითი გარანტია. იცვლება მხოლოდ ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია. 

 

MacBook-სა და iMac-ზე ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, ვრცელდება 1 წლიანი უფასო შეკეთებითი გარანტია.

 

iPhone-ის მოდელებზე ვრცელდება, როგორც შეცვლითი ასევე შეკეთებითი გარანტია.

შეკეთებითი გარანტია ვრცელდება ქვემოთ ჩამოთვლილი ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში, კერძოდ:

  • ეკრანი,
  • ბატარეა,
  • კამერა,
  • დინამიკი,
  • მიკროფონი,
  • ვიბრომოტორი, (Vibro Motor)
  • სიმ ბარათის უჯრა (Sim Tray)

 

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება ვიზუალური დეფექტის მქონე პროდუქციაზე.

 

გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია ქარხნული წუნით (არა პროგრამული).

სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად. 

საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული ნივთის დასახელება, სერიული/იმეი კოდი, მყიდველის ვინაობა, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი, პასუხისმგებელი თანამშრომელის და მყიდველის ხელმოწერა, წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქციას საგარანტიო მომსახურება არ შეეხება

 

საგარანტიო პირობები არ ვრცელდება:

  • პროგრამული უზრუნველყოფის ნებისმიერ დაზიანებაზე
  • ტექნიკაზე, რომელიც ფიზიკურად არის დაზიანებული მაგ: გაკაწრული გაბზარული, ჩაჭყლეტილი, დამწვარი, დამდნარი, დეფორმირებული, გატეხილი. ასევე სითხით გამოწვეულ დაზიანებებზე, მათ შორის იმ შემთხვევაში თუ მოდელის სპეციფიკაციაში

მითითებულია დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქციის არსებობა

  • თუ პროდუქციის ქარხნული სერიული ნომერი შეცვლილია, წაშლილია ან დაზიანებულია
  • დარღვეულია პროდუქციის ექსპლუატაციის წესები
  • ტექნიკაზე რომელიც არასტანდარტული ქსელის ძაბვის ზემოქმედების შედეგად არის დაზიანებული
  • არაკვალიფიციური ან დაუდევრად მოხმარებული ტექნიკის დაზიანების შემთხვევაში
  • მონიტორის ნოუთბუქის ან ტელეფონის ეკრანის განსაზღვრული რაოდენობის მკვდარ წერტილებზე

 

საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება პროდუქციის შემდეგ აქსესუარებზე და სახარჯ მასალებზე

  • ყურსასმენი, USB კაბელი, დამტენი და სხვა ის აქსესუარი/სახარჯი მასალა რომელიც შეიძლება მოყვებოდეს ძირითად პროდუქციას
  • სპეციფიკაციაში მითითებული დაზიანების საწინააღმდეგო ფუნქცია ამცირებს მაგრამ არ გამორიცხავს ამ დაზიანების მიღების ალბათობას. მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.

 

  

შენიშვნა: სერვის ცენტრი უფლებას იტოვებს, უარი განაცხადოს შესაკეთებელ ნივთზე, საგარანტიო მომსახურების გაწევაზე, თუ კი - შემოწმებისა და დიაგნოსტირების პროცესში გამოვლინდება, რომ ნივთის გაუმართაობა გამოწვეულია ექსპლუატაციის, შენახვის ან სხვა იმ პირობების დარღვევით, რაც  განსაზღვრულია ნივთის მწარმოებელი ან სავაჭრო ორგანიზაციის  საგარანტიო  პირობებით.

სერვის ცენტრს შეუძლია ნივთი დაიტოვოს სრული დიაგნოსტიკისთვის განკუთვნილი საჭირო დროით (დიაგნოსტიკის მაქსიმალური ვადა 2-3 სამუშაო დღე)

                თუ დარღვეულია ექსპლუატაციის წესები სერვის ცენტრი არ არის ვალდებული ნივთს ჩაუტაროს დიაგნოსტიკა.

 

 

3

შეფასება 3 შეფასებიდან

შეფასებები

3

შეფასება

სორტირება: