სარეცხ მანქანას, თითქმის ყველა დიასახლისი, ყოველდღიურად იყენებს. რიგ შემთხვევებში სარეცხი მანქანა ფუჭდება, რისი მიზეზიც ხშირად არასწორად წარმართული რეცხვის პროცესია. უნდა გვახსოვდეს, რომ სხვადასხვა ქსოვილს, რეცხვის განსხვავებული რეჟიმი სჭირდება. გარდა ამისა, აუცილებელია, სარეცხი საშუალების დოზირების განსაზღვრაც.
სარეცხი მანქანების უმრავლესობას გააჩნია ე.წ „პრობლემის კოდები“, რომლებიც ადგენენ თუ რა არის დაზიანებული. ყოველი კოდი, კონკრეტულ დაზიანებაზე მიგვანიშნებს. სარეცხი მანქანების მწარმოებელ ბრენდებს განსხვავებული კოდები აქვთ. გავეცნოთ თუ რაზე მიგვანიშნებენ ეს კოდები, SAMSUNG–ის, LG-ის, VESTEL–ისა და BOSCH-ის სარეცხი მანქანების შემთხვევაში.
SAMSUNG
- E1 - ამ კოდით აღინიშნება მილში წყლის შემოდინების პრობლემა, რომელიც შესაძლოა დაბალი წნევით იყოს გამოწვეული
- E2 - პრობლება წარმოიშვა წყლის გადინების პროცესში
- E3 - წყლის დონის ჭარბი მატება
- E4 - მანქანაში მოთავსებული სარეცხის წონის გადაჭარბება
- E5/6 - წყლის გათბობის პრობლემა
LG
- PE - წყლის წნევის რეგულირების პრობლემა
- DE - კარი არ არის დაკეტილი
- FE - წყლის ავზის ავსება
- TE - წყლის ტემპერატურის პრობლემა
- AE - მანქანის ავტომატური გამორთვის რეჟიმის პრობლემა
VESTEL
- E01 - სარეცხი მანქანის კარი არ არის დაკეტილი
- E02 - წყლის წნევის რეგულირების პრობლემა
- E03 - წყლის გადინების პრობლემა
- E05 - სარეცხ მანქანას არ მიეწოდება წყალი
- E10 - მანქანის ძრავის დაზიანება
BOSCH
- F01 - სარეცხი მანქანის კარი არ არის დაკეტილი
- F02 - წყლის წნევის რეგულირების პრობლემა
- F03 - წყლის გადინების პრობლემა
- E02 - ძრავის მოდულის დაზიანება
თქვენი სარეცხი მანქანის ეკრანზე აღბეჭდილი კონკრეტული „პრობლემის კოდი“, შეგიძლიათ მანქანის თანმხლებ ინსტრუქციაში იხილოთ. თუ ახალი სარეცხი მანქანის შეძენას ფიქრობთ, გაეცანით ჩვენს კატალოგს.